هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر گرزین شامگاه شنبه در هشتاد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: قدردانی از سرپرست و دست اندرکاران و بازیکنان این تیم به جهت کسب این جایگاه ضروری است زیرا این افراد باری دیگر شهروندان و علاقمندان به این رشته ورزشی را خوشحال کردند.
 
وی با اشاره بر ضرورت فرهنگ اسلامی در جامعه گفت: فضای شهر باید به سمت اسلامی شدن برود و در این راستا باید اقدامات اساسی برای رفع مسائل شهری انجام شود از این رو توجه به فرهنگ اسلامی نکته کلیدی برای رفع مشکلات شهری است.
 
گرزین اظهار داشت: با توجه به تلاش همه جانبه شورا و شهرداری باید شهروندان را به سمتی سوق دهیم تا در عرصه‎های مختلف توانمندتر شوند و قدرت تعیین سرنوشت در مدیریت شهری را پیدا کنند.
 
وی رسیدگی به منظر و نمای شهری را یکی از اولویت‎های شهر گرگان برشمرد و تصریح کرد: شهردار باید توجه به مبلمان شهری را در دستور کار خود قرار دهد چراکه نمای شهر به عنوان هویت مردم مطرح است. 
 
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه صدور پروانه‎های ساختمانی باید مشروط بر نمای ساختمان باشد، افزود: مبلمان شهری گرگان هیچ الگوی خاصی را دنبال نمی‎کند لذا باید حوزه مدیریت شهری الگوی اسلامی را در گرگان مدنظر قرار دهد.
 
وی با بیان این نکته که شهر گرگان باید از صورت و سیرت زیبا برخوردارباشد، بیان داشت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است باید این مهم با جدیت پیگیری شود.
 
گرزین با اشاره به برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان اظهار داشت: این انتخابات بسیار پرشور برگزار شد که نقطه عطفی در مشارکت‎های اجتماعی به شمار می رود.
 
ناصر گرزین با بیان اینکه هفته گذشته به میزبانی استان تهران اجلاس شوراهای مرکز استان‎ها برگزار شد، خاطرنشان کرد: هدف این اجلاس مشورت در مدیریت امور شهری بوده است تا در سایه آن مشکلات و موانع مرتفع شود و کارها در ابعاد مختلف تسهیل پیدا کند.
 
وی  انتخاب هیئت رئیسه را یکی از برنامه‎های اجلاس مذکور عنوان کرد و افزود: بر اساس نظام‎نامه‎ای که اجلاس روسا داشتند رئیس شورای اسلامی شهر تهران به عنوان رئیس اجلاس و روسای شوراهای مراکز استان‎ها به عنوان نائب‎رئیس اجلاس معرفی شدند.
 
وی در خاتمه یادآور شد: سه کمیسیون حقوقی و اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، توسعه عمران و مدیریت شهری در این اجلاس برابر نظام‎نامه مشغول به کار هستند.



برچسب‌ها: دسته اول کشور,
[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ] [ 13:51 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 178612
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar